Communitymanagement 3.0. Direct toepasbaar!
Social media, onlineplatforms, webcare, customer journey’s, het vak community management ontwikkelt zich razendsnel. Maar wanneer men spreekt over community management denk men vaak alleen aan de online kant. Community Management 3.0 is een aanpak/proces waarin de online wereld en de fysieke wereld worden gekoppeld. Living the Brand is het doel!
Afgelopen jaar hebben we onze eerste groep CM cursisten gehad. Allen hebben zij met succes de opleiding doorlopen. De aankomende weken kijken we met 3 van hen terug op het afgelopen half jaar. Hoe hebben zij de opleiding ervaren en hoe zetten zij community management 3.0 in bij hun organisaties? Deze week spraken we met Richard, werkzaam bij een grote energie leverancier.
Direct al starten met het toepassen van hetgeen je geleerd hebt
“ De opleiding heeft een goede dynamiek en de trainingsdagen waren altijd levendig en zo opgebouwd dat je deze vol energie bleef volgen. Er wordt veel informatie verstrekt en de inhoud van de training is veel omvattend. De manier waarop de stof gepresenteerd wordt is afwisselend en boeiend. Er komen verschillende deskundigen aan het woord die een praktische en inhoudelijke toelichting op de stof geven, dit gebeurd op een zeer professionele manier. Doordat de opleiding communitymanagement 3.0, gericht is op de praktijk bij je eigen werkgever, is de stof direct toepasbaar. Je kunt vanaf les één direct al starten met het toepassen van hetgeen je geleerd hebt. De ondersteuning bij de praktische invulling is ook erg prettig. Zeker een aanrader!”
Ben je na het lezen van de bevindingen van Richard enthousiast en/of nieuwsgierig geworden naar Community Management 3.0? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of schrijf je direct in voor opleiding CM 3.0!
Terug naar overzichtGeplaatst op 27 juni 2016