Blog

‘Sturen op Gedrag’ realiseert omzet stijging van 22%

04/04/2018

Opportunity Group heeft gisteren het mooie nieuws te horen gekregen dat door het  programma ‘Sturen op Gedrag’ bij één van onze partners we een omzet stijging in 2017 hebben weten te realiseren van 22% en een marge verbetering van 6,5%. De aanpak en werkwijze staat beschreven in onze HRM-uitgave...

Een nieuwe website voor Carbonreparatie.nl, Bikesettings en VanVugt Bicycles

16/02/2018

Voor Carbonreparatie.nl, Bikesettings en VanVugt Bicycles ontwikkelden wij een nieuw online plan. De website, social media en online propositie werden onder de loep genomen en geheel vernieuwd. Dit resulteerde in een nieuwe responsive website waarbij de 3 disciplines, waar eerder nog 3 websites voor stonden, in één website zijn ondergebracht....

Vacature BIVB: inspecteur-technisch manager BMI/OAI

03/03/2017

BIVB is een jonge inspectieorganisatie die vanuit de visie van de klant werkt en handelt. Een jonge organisatie waarin doorgroeimogelijkheden en eigen verantwoordelijkheid hand in hand gaan. Uiteraard functioneren we binnen ons kwaliteitshandboek dat als basis de ISO/IEC 17020 heeft. BIVB groeit. Groei alleen is niet ons doel, het...

Fietsen voor het goede doel, zaterdag 15 oktober 2016

21/10/2016

Op zaterdag 15 oktober is er door ENGIE Services Zuid BV regio Oost en Opportunity Group een mountainbike-rit georganiseerd voor het goede doel. Het doel van de rit was geld inzamelen voor het realiseren van een multifunctionieel sportveld voor Parc Spelderholt. Ondanks het regenachtige weer verschenen ca. 25 deelnemers...

Communitymanagement 3.0. Direct toepasbaar!

27/06/2016

Social media, onlineplatforms, webcare, customer journey’s, het vak community management ontwikkelt zich razendsnel. Maar wanneer men spreekt over community management denk men vaak alleen aan de online kant. Community Management 3.0 is een aanpak/proces waarin de online wereld en de fysieke wereld worden gekoppeld. Living the Brand is het...

Communitymanagement 3.0, een aanrader voor nieuwe denkers

17/05/2016

Social media, onlineplatforms, webcare, customer journey’s, het vak community management ontwikkelt zich razendsnel. Maar wanneer men spreekt over community management denkt men vaak alleen aan de online kant. Community Management 3.0 is een aanpak/proces waarin de online wereld en de fysieke wereld worden gekoppeld. Living the Brand is het...

HRM ronde tafel, boek presentatie

08/04/2016

Op 14 april en 24 mei 2016 presenteert de Opportunity Group in samenwerking met een aantal HR-specialisten van verschillende organisaties een speciale HRM-uitgave van het boek Bouwen 3.0. We hebben o.a. de resultaten vanuit praktijk implementaties verwerkt in het boek. Tijdens de bijeenkomst gaan we in workshop setting verschillende...

Successen moet je vieren!

22/03/2016

Je kunt pas succesvol zijn als iedereen binnen de organisatie ook eigenaar is van dat succes. Niet voor niets zeggen we “successen moet je vieren én delen”! En laten we eerlijk zijn, een feestje is pas echt leuk als er mensen zijn waar je het mee kunt vieren! Deze...

Veranderen omdat de klant(omgeving) dat wenst

24/02/2016

Veranderen is leuk! Leuk omdat we veranderen omdat onze klanten en doelgroepen graag met  ons willen samenwerken. We werken samen omdat de kanalen die we inzetten door klanten worden ervaren als toegevoegde waarde. Stel vast wat het veranderdoel is Mocht er onverhoopt in het proces van waarde toevoegen iets...

De webshop als touchpoint voor klantcontacten of toch een verdienmodel?

17/02/2016

Begin deze week kwam Neckermann in het nieuws. Ze gaan fysieke winkels openen in Ede en Zutphen. Geniaal of gaat niet werken? De deskundigen zijn het nog niet eens. Het openen van fysieke winkels naast een webshop? De één vindt het een geniaal plan, de ander ziet er niets...

Verliefd!

12/02/2016

Valentijnsdag, de dag die je wist dat zou komen…de dag van de liefde. Wees niet bang, ik ga jullie geen zoetsappige romantische blog voorschotelen over hoe je Valentijnsdag overleefd. Ik wil een andere liefde met jullie delen, de liefde voor mijn vak. I really really love my job! Maar...

Wat is Bouwen 3.0?

11/02/2016

Meer rendement door betrokken medewerkers en tevreden klanten! Daar gaat het over in Bouwen 3.0. Bouwen 3.0 staat voor ‘Kennis maken & Kennis delen’ met professionals die actief zijn in óf rondom de bouwkolom. Binnen het businessmodel van Bouwen 3.0 denken we van buiten naar binnen. Wie is je...

Postbus 50
7040 AB ‘s-Heerenberg
Hinkeman 32
6916 LL Tolkamer

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.