Blog

Fietsen voor het goede doel

08/11/2015

Op zaterdag 31 oktober is door Cofely regio Oost & Opportunity Group een mountainbike-rit georganiseerd voor het goede doel. Het doel van de rit was geld inzamelen voor het realiseren van een multifunctioneel sportveld voor Parc Spelderholt. Parc Spelderholt is een landelijke organisatie met een bijzondere missie en een...

Mountainbike-rit voor het goede doel

01/10/2015

Cofely regio Oost & Opportunity Group organiseren samen op zaterdag 31 oktober 2015 in de bossen rondom Beekbergen een mountainbike-rit (MTB) voor het goede doel. De opbrengst van de rit wordt gebruikt om een multifunctioneel sportveld te realiseren voor Parc Spelderholt. Over Parc Spelderholt Parc Spelderholt is een landelijke...

In ondernemingen zijn maar twee zaken belangrijk: 1) marketing & 2) innovatie.

25/08/2015

De vakanties zijn voorbij. En als we de berichten mogen geloven dan geldt hetzelfde voor de economische crisis. Ná een mooie zomer kunnen we dus weer lekker aan de slag. Er is immers genoeg te doen. Tijd dus om ons weer bezig te houden met de ontwikkeling van onze...

10 Community management 3.0 tips

10/07/2015

Social media, onlineplatforms, webcare, customer journey’s, het vak community management ontwikkelt zich razendsnel. Maar wanneer men spreekt over community management denk men vaak alleen aan de online kant. Community Management 3.0 is een aanpak/proces waarin de online wereld en de fysieke wereld worden gekoppeld. Living the Brand is het...

Vacature Manager Academy voor Florence Beauty & Nails

03/07/2015

Wie is Florence Beauty & Nails Florence is in 1987 opgericht onder de naam Florence Nails door prijswinnend nagelstyliste Berdy Kuijpers. In Wijchen opende ze haar eerste nagelboutique en al snel volgden filialen in Nijmegen en Arnhem. Door de toenemende vraag naar opleidingen en haar grote passie voor het...

Je klanten écht begrijpen door met hen op een customer journey te gaan

02/07/2015

Men zegt wel eens dat tegenwoordig de enige constante, ‘verandering’ is; en dat de mate van ‘verandering’ booming is. Voor veel organisaties is het een grote uitdaging om zich dagelijks aan te passen aan alle ontwikkelingen. Concurrentievoordeel Door alle veranderingen komen organisaties terecht in nieuwe concurrentie-omgevingen. Het antwoord is...

Vacature: Internationale Sales Director voor Keystone Europe

01/07/2015

We zijn op zoek naar een Internationale Sales Director voor Keystone Europe Waar gaan we voor/waar staan we voor? Keystone Europe is onderdeel van Keystone Industries en KRP, http://www.krandp.com. Vanuit Oss worden Europa en enkele andere landen bediend. Voor de aansturing van de commerciële organisatie zijn we op zoek...

Young Potentials Leadership Journey

10/06/2015

‘Op reis om jezelf te ontwikkelen’ is het motto van onze leadership journey naar Italië. Om leiding te kunnen geven aan anderen is het van belang dat je ook leiding kunt geven aan jezelf. Echt leiderschap en echte verandering komen van binnenuit. Stephen Covey zegt niet voor niets: ‘Van...

Get Stuff done! Gedrag & activiteiten in organisaties

21/05/2015

In een eerdere blog hebben wij het gehad over doen-gedrag. Niet alleen praten over het gewenste gedrag, maar dit vooral laten zien. Organisaties die zich positief onderscheiden, laten veelal zien dat de combinaties tussen de missie, strategie en cultuur goed op elkaar zijn afgestemd. Als binnen de organisatiecultuur het...

Zorg voor een missie en visie die onveranderd sterk blijft. Pas daarentegen wél je strategie aan.

19/03/2015

Waar sta jij voor?  En waar ga jij voor? De lente staat voor de deur. Kinderen spelen op straat en de terrassen raken weer gevuld. De mensen hebben zin in de lente. Het heerlijke lentegevoel zorgt dan ook voor een vette glimlach op vele gezichten. De winter wordt weer...

Echt veranderingen doorvoeren en borgen?? Pas de voorwaardelijke driehoek toe!!

04/03/2015

Op het internet en op televisie kom je de laatste tijd vaak de woorden transformatie, kantelen en transitie tegen. Veel mensen zijn en worden zich ervan bewust dat er ontwikkelingen gaande zijn die ons leven, en dus ook de organisaties waarin wij werkzaam zijn, blijvend zullen veranderen. De digitale...

Community Management 3.0

11/02/2015

Binnenkort starten we de opleiding Community Management 3.0. De opleiding voor iedereen die in de B2B zijn klanten, medewerkers en overige stakeholders serieus neemt. Creëer contactmomenten en verbeter de contactkwaliteit op een wijze die passend wordt ervaren door de community. Hieronder alvast wat tips die als een rode draad...

Postbus 50
7040 AB ‘s-Heerenberg
Hinkeman 32
6916 LL Tolkamer