De basisvoorwaarden voor een succesvolle cross-channel-organisatie

Een succesvolle cross-channel-organisatie voldoet aan een aantal basisvoorwaarden. We noemen de belangrijkste hieronder:

  • Een structuur die klantgericht is;
  • Een structuur die flexibel is, veranderingen snel weet te borgen;
  • Een structuur die een passende Time-to-Market garandeert;
  • Een cultuur die vanuit de visie van de klant denkt en handelt;
  • Een cultuur die gebouwd is rond motivatie van mensen;
  • Een cultuur die continu leren en kennis maken & kennis delen als koers heeft;
  • HRM en instrumenten waarin de medewerker centraal staat en wordt gestimuleerd om verantwoordelijkheid te nemen voor het werk;
  • HRM en instrumenten die passen bij de snelheid van vandaag de dag;
  • HRM en instrumenten waarin kernkwaliteiten en competentieontwikkeling samengaan en die medewerkers inspireren.

rp_kennismaken.png

Terug naar overzicht

Geplaatst op 29 april 2013

Postbus 50
7040 AB ‘s-Heerenberg
Hinkeman 32
6916 LL Tolkamer